30 oktober 2022 15.00u. Gooise Operette in de St. Urbanuskerk te Ouderkerk aan de Amstel

Als een van de weinige operettegezelschappen die ons land nog rijk is, presenteert de Gooise Operette op 30 oktober 2022 in onze Sint Urbanuskerk een sprankelende productie, waarbij u kunt genieten van de heerlijke wereld van de operette als muziektheatervorm.

Op het programma staat de eenakter ‘Trial by Jury’. Het is een korte theaterproductie, gezongen in de Nederlandse taal, waardoor alle grappen en intriges (ook door de jeugd) goed te volgen zijn. Het koor bemoeit zich als jury en journalisten met een rechtszaak, geleid door een niet al te nuchtere rechter. De kwestie gaat over liefde en overspel, met aan het eind natuurlijk….. Geluk!

In het voorprogramma presenteert de Gooise Operette muzikale highlights uit het operrerepertoire van de componisten Gilbert & Sullivan. Deels Engels en deels Nederlands gezongen.

De Gooise Operette garandeert u een heerlijke voorstelling die u niet kunt missen!

Kaartverkoop kan bij Bakker Out voor € 15,00. Op de dag zelf kan een kaartje aan de deur worden gekocht voor hetzelfde bedrag. Op de posters die her en der hangen staat een QR-code waarmee u ook een kaartje kunt kopen.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.